به دنبال ردپاي مهناز افشار در اینترنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 مهر 1392
بازدید : 279
نویسنده : خلیل سرخه
 
به دنبال ردپاي مهناز افشار در اینترنت PDF Print نامه الکترونیک
 

چهره محبوب: جودي آبوت

 

علاقه‌مندان سينما چقدر از ستارگان محبوب خود مي‌دانند؟ چقدر با خصوصيات روحي، علايق، تفكرات شخصي و ديدگاه‌هاي بازيگران سينما و تلويزيون كه سال‌ها به تماشاي فيلم‌‌ها و مجموعه‌هايشان نشسته‌اند، آشنا هستند؟ براي سال‌ها و دهه‌ها رابطه علاقه‌مندان ميليوني سوپراستارها با ستاره‌هاي پرطرفدار فقط يك‌طرفه بود، اينگونه بود كه اين علاقه‌مندان در ميان مجلات، روزنامه‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني به دنبال يافتن پاسخ سؤالات خود مي‌گشتند و اغلب هم پاسخي براي آنها نمي‌يافتند اما حالا با حضور اينترنت و به وجود آمدن شبكه‌هاي اجتماعي امكان ارتباط دوطرفه براي علاقه‌مندان فراهم شده است.
بازيگر مشهور و پركار سينما در فضاي مجازي هم بسيار فعال است و البته بيشتر فعاليت‌هايش در حوزه فعاليت‌هاي هنري است كه در آنها حضور دارد، اما بخشي از صفحه اين بازيگر به حضورش در فعاليت‌هـــاي خيريـه اختصاص دارد. مشخص است كه فعاليت‌هاي خيريه براي اين بازيگر بسيار مهم است و بخش زيادي از فكر و انرژي او در اين راه صرف مي‌شود. اين را هم بدانيد كه خانم بازيگر كه عمده شهرتش را مديون حضور در سينماست به تئاتر هم بسيار علاقه دارد و حضور نكته‌ها، عكس‌ها و فعاليت‌هاي تئاتري در صفحه او بيشتر از سينماست. آخرين نكته در مورد اين بازيگر هم اين است كه با جستجو در اینترنت مي‌توانيد متوجه شويد خانم بازيگر يكي از علاقه‌مندان جودي آبوت، همان كاراكتر مشهور كارتوني هم هست.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اگر زمان و مکان در اختیار ما بود ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت میشدم و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی یک صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت و سی هزار سال صرف ستایش تنت و تازه در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم

مدرن ترین و توصعه یافته ترین شهر ایران؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بنفش و آدرس banafsh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 2681
بازدید کل : 42671
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com